Tapasudana

Balinese actor, giving workshop theatre Tribuana, live in Montreuil now, in France since 1974; Contact Skype: tapasudana

My Photo
Name:

Actor from Bali, Indonesia live in France since 1974, born in Bali 1945, contact: tapasudana45@gmail.com ; Créateur Serviteur émetteur de http://theatretribuana.blogspot.com/2008/05/eveiller-et-cultiver-lexpression-des.html

Thursday, January 19, 2006

Photos "Tribuana theatrical workshops", Tapa Sudana














































Here are some photos of Tribuana theatrical workshop of Tapa Sudana. Workshop Tribuana since 1979 in Italia, France, Greece, Suisse, Amsterdam, Spain, Bogota and Caracas. This photos hopefully to be added gradually, to give some image of the work.

1 Comments:

Blogger kumala said...

Pak Sudana yang baik: Senang sekali ketemu dunia internet Tribuana yang ajaib ini. Saya muridnya Almarhum Bapak Subur Rahardja dan Almarhum Bapak Max Palar. Dulu Max sering tinggal sama saya di Berkeley. Juga isteri saya, Annie Sumarsono adiknya Mas Benny Gautama. Sepertinya ada pengaruh Bogor dalam silat yang dimainkan Bapak dalam video youtube. Sebentar lagi akan saya membuat situs untuk tulisan dan kenangan saya sebagai murid setia Max Palar.

Sekian dulu,
Dr. Gary Nathan Gartenberg

http://pinterest.com/wildcatjangkung/

10:17 PM  

Post a Comment

<< Home